Take another quiz >

Countries That Touch the Baltic Sea

Name all the countries that come into contact with the Baltic Sea.
Last updated: November 03, 2015
Rate:
1:00
Enter answer here
0
 / 9 guessed
The quiz is paused. You have remaining.
Scoring
You scored / = %.
This beats or equals % of test takers
The average score is
Your high score is
Your best time is remaining
Keep scrolling down for answers and more stats ...
Country
Denmark
Estonia
Finland
Country
Germany
Latvia
Lithuania
Country
Poland
Russia
Sweden
+2
level 6
May 16, 2012
100% in 40 seconds...
+2
level 29
May 16, 2014
Lol, 15 seconds
+1
level 44
Jan 27, 2016
14 seconds
+1
level 61
Jul 9, 2017
AHAHA 8 SECONDS FOR 9 COUNTRIES!!! Haha!!
+1
level 39
Mar 29, 2018
7!!
+4
level 45
Mar 29, 2018
2 seconds!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+2
level 55
Jul 1, 2018
Well I got -2 seconds.
+1
level 75
Jan 7, 2016
YEAH! 42!
+2
level 33
Jan 21, 2016
35 secs to spare
+1
level 57
Jan 2, 2018
53 Secs to spare ...
+2
level 32
Aug 5, 2016
Wow you guys are really fast, mine took 28 seconds...
+1
level 23
Dec 15, 2017
100% in 6 seconds...
+1
level 57
Jan 2, 2018
7 Seconds ^^
+1
level 60
Jun 12, 2014
100% in 16 seconds
+1
level 38
Jan 21, 2016
100 percent with 50 secs left. Extremely easy
+7
level 53
Jan 21, 2016
You must be an awesome guy!
+1
level 61
Jan 21, 2016
LOL +1
+1
level 33
Feb 25, 2016
One word in one sec... Sure
+1
level 58
May 9, 2016
Possible if you know what to type,
+1
level 61
Jul 9, 2017
I did it in 8 seconds. Anyway, there are only 9 countries to name, and most of them are fairly short.
+1
level 57
Jan 2, 2018
53 secs left ^^
+1
level 14
Jul 3, 2018
lol 16 seconds
+2
level 53
Jan 21, 2016
Thanks for the gift of 5 points!
+1
level 33
Jan 21, 2016
i only missed lithuania yet got 0 points pls it was a mistake
+1
level 35
Jan 22, 2016
The reason you probably got only 0 points is because of the time you took. (Maybe)
+1
level 37
Dec 15, 2017
Foil7 no it is not that. It has do do with either percentile of correct compared to others or your actual percent when earning points. More than 75% of people got all the questions left, leaving the score of 8 in the bottom quarter.
+1
level 14
Jul 3, 2018
*LITHUANIA IS VITAL*
+1
level 57
Jan 21, 2016
After yesterdays quiz "Trying to think of 2 countries that start with I in the mediteranean". It would be nice to have one of these types of quizes for each sea/ocean. (The smaller ones). 22 seconds btw. Good quiz.
+1
level 59
Jan 21, 2016
100% in 15 seconds. The fact that I took a cruise ship around the Baltic Sea last summer may have helped me...
+1
level 4
Jan 22, 2016
superb
+1
level 43
Jan 23, 2016
I always seem to miss the more obvious ones. For example, in this quiz I missed only Germany.
+1
level 71
Mar 21, 2018
Yet Germany is the least guessed one. The most obvious countries that touch the Baltic Sea would probably be the Baltic States. To me, at least. :)
+1
level 44
Jan 27, 2016
0:06. Blanked out on russia
+1
level 45
Jun 30, 2017
Kaliningrad always gets me
+1
level 32
Jun 19, 2016
0:28 left
+1
level 26
Jul 16, 2016
34 seconds remaining and 9/9.
+1
level 39
Feb 11, 2017
19 seconds left! Nice quiz!
+1
level 44
Sep 6, 2017
Damn, forgot Denmark!
+1
level 24
Dec 15, 2017
43 seconds on second try!
+1
level 59
Feb 28, 2018
nice quiz ----> 100% w/16 sec left
+1
level 33
Jul 1, 2018
20 seconds
+1
level 42
Jul 1, 2018
Wow a total whiff. I would have done great but I was thinking Black Sea and/or Caspian sea, not baltic. Got Russia, though!
+1
level 17
Jul 2, 2018
OH MY GOD, literally 100% in the last second!
+1
level 19
Jul 2, 2018
100% with 25 seconds left
+1
level 38
Jul 10, 2018
100% with 5 seconds left, haha. Took me a while to remember where the Baltic Sea even was, but smooth sailing after Estonia, Latvia, and Lithuania!
+1
level 24
Sep 4, 2018
50 Seconds left
+1
level 41
Dec 8, 2018
100% and 42 seconds left. Yehaa