thumbnail

Państwa na literę W

Wymień wszystkie kraje na świecie zaczynające się od litery W.
Użyto nazw z tego quizu
Quiz wykonany przez miki2003
Oceń:
Ostatnio zaktualizowany: 7 luty, 2020
Jeszcze nie spróbowałeś rozwiązać tego quizu.
Po raz pierwszy przesłany22 kwiecień, 2017
Razy rozwiązany65 698
Średni wynik60,0%
Ocena4,14
3:00
Wpisz kraj tutaj
0
 / 10 odgadnięto
Quiz jest zapauzowany. Zostały ci jeszcze .
Punktacja
Twój wynik to / = %
Twój wynik jest taki sam lub lepszy od % uczestników testu także zdobyło 100%
Średni wynik to
Twój rekordowy wynik to
Twój najszybszy czas to
Przewiń w dół, aby zobaczyć odpowiedzi i więcej statystyk ...
Kraj
Watykan
Wenezuela
Wielka Brytania
Wietnam
Wybrzeże Kości Słoniowej
Kraj
Wyspy Marshalla
Wyspy Salomona
Wyspy Świętego Tomasza i Książęca
Węgry
Włochy
+2
Poziom 21
14 lut, 2020
fajny quizik
+1
Poziom 48
19 lut, 2020
Fajny Quizik.
+2
Poziom 15
7 mar, 2020
Bardzo przyjemny quizik tylko brakuje Wysp Owczych
+13
Poziom 22
11 mar, 2020
Wyspy Owcze należą do Danii.
+1
Poziom 46
22 gru, 2020
Zapraszam do mojego quizu gdzie była wielka bitwa o usunięcie

Wysp Owczych. Quiz państwa świata, które kończą się na e. Komentarze sobie przeczytaj.

+3
Poziom 42
4 kwi, 2022
i słusznie że była ta bitwa bo Wyspy Owcze to nie państwo XD
+5
Poziom 26
12 mar, 2020
Wszystko dobrze tylko... zapomniałem o Włoszech XD
+3
Poziom 43
12 mar, 2020
XD ja o węgrach
+3
Poziom 38
15 mar, 2020
Co z Wyspami Zielonego Przylądka?
+4
Poziom 31
22 mar, 2020
oficjalna nazwa to republika zielonego przyladka
+1
Poziom 43
21 kwi, 2020
właśnie?
+1
Poziom 42
4 kwi, 2022
Republika Zielonego Przylądka
+2
Poziom 28
22 mar, 2020
A wallis i futuna?
+1
Poziom 31
24 mar, 2020
jest to wspólnota zamorska francji
+4
Poziom 17
4 kwi, 2020
Fajnie, fajnie i zapomniałem o Wielkiej Brytanii...
+1
Poziom 44
10 lis, 2020
ja tak samo
+3
Poziom 36
19 maj, 2020
Zapomniałeś/aś o Wyspach Zielonego Przylądka. A poza tym to super :D
+13
Poziom 36
24 cze, 2020
Brakuje Wysp Zielonego przylądka, i proszę nie pisz, że oficjalna nazwa to Republika Zielonego przylądka, bo tak samo nie powinno być Wysp Św. Tomasza i Książęcej tylko "Demokratyczna Republika Wysp Świętego Tomasza i Książęcej" oraz Wysp Marshalla tylko "Republika Wysp Marshalla", a zamiast Wielkiej Brytanii "Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej", zamiast Wybrzeża Kości Słoniowej "Republika Wybrzeża Kości Słoniowej", zamiast Watykanu zaś "Państwo Watykańskie".

I to są oficjalne nazwy krajów, a nie żadne wymysły moje. Jak już być konsekwentnym to do końca. A teraz grzecznie dodaj Wyspy Zielonego Przylądka, bo nawet w quizie państw świata jest tak dodane...

+2
Poziom 40
18 lut, 2022
Nie powinno ich być.
+1
Poziom 41
10 cze, 2022
XD
+2
Poziom 34
24 lip, 2020
Zapomniałem o Watykanie *naprawdę beka*
+1
Poziom 41
8 gru, 2020
zapomniałem watyanie xD Papaj jest wścieky
+4
Poziom 56
2 sty, 2022
Prawie o Węgrach zapomniałem XD
+2
Poziom 40
18 lut, 2022
Twój wynik to 10/10 = 100%

11.7% uczestników testu także zdobyło 100%

Średni wynik to 6

Twój rekordowy wynik to 10

Twój najszybszy czas to 0:25

fajny quiz

+1
Poziom 33
22 sie, 2022
łatwe to
+1
Poziom 20
27 sie, 2022
gdzie wyspy owcze?
+1
Poziom 16
9 gru, 2022
terytorium zalezne od danii
+1
Poziom 16
9 gru, 2022
fajny quiz, 37 sekund
+1
Poziom 21
18 sty, 2023
Bruh... O Watykanie zapomniałem
+1
Poziom 22
2 lut, 2023
W ostatniej sekundzie wpisałem Wenezuela xDDD