Państwa Ameryki Południowej

Wymień kraje znajdujące się w Ameryce Południowej.
Quiz wykonany przez SaturnPL
Oceń:
Ostatnio zaktualizowany: 8 styczeń, 2020
Po raz pierwszy przesłany8 styczeń, 2020
Razy rozwiązany22 683
Ocena4,88
4:00
Wpisz kraj tutaj:
0
 / 12 odgadnięto
Quiz jest zapauzowany. Zostały ci jeszcze .
Punktacja
Twój wynik to / = %
Twój wynik jest taki sam lub lepszy od % uczestników testu także zdobyło 100%
Średni wynik to
Twój rekordowy wynik to
Twój najszybszy czas to
Przewiń w dół, aby zobaczyć odpowiedzi i więcej statystyk ...
 
Kraj
Argentyna
Boliwia
Brazylia
Chile
Kolumbia
Ekwador
Gujana
Paragwaj
Peru
Surinam
Urugwaj
Wenezuela
+3
Poziom 42
12 lut, 2020
Fajny Quiz Polecam.
+3
Poziom 18
13 lut, 2020
łatwy szybki przyjemny quiz
+2
Poziom 53
14 lut, 2020
essa
+2
Poziom 17
17 lut, 2020
Łatwiutko
+1
Poziom 25
23 lut, 2020
Zapomniałem o Ekwadorze
+1
Poziom 17
28 lut, 2020
ekwador upss
+3
Poziom 32
29 lut, 2020
zapomniałeś o Trynidadzie i Tobago
+8
Poziom 27
7 kwi, 2020
Trynidad leży na Karaibach czyli oficjalnie w Ameryce Północnej ;)
+3
Poziom 27
2 lip, 2020
Jestem na rozszerzonej geografii i Trynidad i Tobago należy do Ameryki Południowej.

Tak samo każda wyspa na morzu śródziemnym należy do Europy.Jedynie Cypr jest podzielony na Grecki i Turecki.

Aruba też leży na Karaibach a należy do Ameryki Południowej.

Curaçao też jest na Karaibach i należy do Ameryki Południowej.

i tak samo Bonaire. Więc kilka wysp na Karaibach należy do Ameryki Południowej.Na morzu Śródziemnym jest kilka małych wysp należących do Tunezji

+3
Poziom 35
10 mar, 2021
Aruba i Curacao to terytoria a nie państwa
+1
Poziom 25
7 sie, 2021
Teoretycznie tak, aczkolwiek łatwiej jest zapamiętać w ten sposób przez co zostało tak w edukacji (nauczycielka się zdziwiła gdy powiedziałem jej, że Trynidad jest w Ameryce południowej). Cypr jest całkowicie Azjatycki, a i tak wszyscy wpychają go do Europy.
+3
Poziom 44
7 mar, 2020
Trochę za dużo czasu
+2
Poziom 47
15 mar, 2020
Według mnie Francja powinna tu być ponieważ ma gujane francuską i tak samo wielka wielka brytania bo ma Falklandy
+1
Poziom 35
6 lip, 2021
Raczej nie bo swoje terytoria w większości ma w Europie
+1
Poziom 32
26 mar, 2020
31 sekund dzk za pkt
+1
Poziom 19
2 kwi, 2020
fajny quiz
+1
Poziom 29
2 kwi, 2020
pozdro 0:37
+1
Poziom 27
3 kwi, 2020
Punkty za darmo
+1
Poziom 25
4 kwi, 2020
0:34
+1
Poziom 24
4 kwi, 2020
0:32
+1
Poziom 22
4 kwi, 2020
ez 0:34
+1
Poziom 34
5 kwi, 2020
0:26 ez
+1
Poziom 22
6 kwi, 2020
łatwy quiz 17 sekund
+1
Poziom 25
11 kwi, 2020
0:50 EZ quiz
+1
Poziom 27
20 kwi, 2020
20 sekund , łatwe punkty ;)
+1
Poziom 34
23 kwi, 2020
EASY
+1
Poziom 21
28 kwi, 2020
18 sekund pozdro
+1
Poziom 24
2 maj, 2020
jeszcze falklandy i gujana francuska
+1
Poziom 32
12 maj, 2020
26 sekund izi

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.i po co ja wpisywałem te 500 enterów xd

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

..

.

.

.

.

..

.

.

.

..

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

+1
Poziom 31
7 cze, 2020
27 sekund, skróć o minute bo za dużo czasu
+1
Poziom 22
11 sie, 2020
łatwe, 24 sekundy :P
+1
Poziom 46
13 sie, 2020
Ja też . essa
+1
Poziom 28
18 mar, 2021
same
+1
Poziom 34
3 lis, 2020
łatwy quiz 23 sek
+1
Poziom 31
16 lis, 2020
proste punkty
+1
Poziom 20
14 gru, 2020
Zostało mi 0:41 EZZZ
+1
Poziom 20
14 gru, 2020
A jednak 0:43 xD
+1
Poziom 45
23 gru, 2020
w 17 sekund najlepiej w komentarzach POG
+1
Poziom 25
7 sty, 2021
ez 19 sekund
+1
Poziom 20
25 lut, 2021
ez
+1
Poziom 22
12 mar, 2021
GG, 12/12 w 10 sekund!
+1
Poziom 21
12 mar, 2021
Dzięki za punkty!
+1
Poziom 23
10 sie, 2021
34 sec długo XD
+1
Poziom 27
11 sie, 2021
13 sekund. Fajny quiz