12 Miesięcy w 15 Sekund

W ciągu 15 sekund, jakich jest 12 miesięcy w roku?
Quiz wykonany przez Jerry928
Oceń:
Ostatnio zaktualizowany: 24 lipiec, 2019
Po raz pierwszy przesłany13 luty, 2017
Razy rozwiązany324 129
Ocena3,95
0:15
Wprowadź odpowiedź tutaj
0
 / 12 odgadnięto
Quiz jest zapauzowany. Zostały ci jeszcze .
Punktacja
Twój wynik to / = %
Twój wynik jest taki sam lub lepszy od % uczestników testu także zdobyło 100%
Średni wynik to
Twój rekordowy wynik to
Twój najszybszy czas to
Przewiń w dół, aby zobaczyć odpowiedzi i więcej statystyk ...
miesiąc
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
miesiąc
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
+2
Poziom 23
14 kwi, 2019
Marzec nie marsz!!!
+4
Poziom 11
14 kwi, 2019
Dziękuję!
+5
Poziom 11
23 gru, 2019
Jeśli ten quiz jest zbyt trudny, najpierw przećwicz ten quiz.
+1
Poziom 21
4 sie, 2021
zrób 10 sec pls
+1
Poziom 31
10 lip, 2019
You may want to change the quiz description as it sounds really weird in polish (and is not really correct).

Instead of "W ciągu 15 sekund, jakie są 12 miesięcy w roku?" it should be "W ciągu 15 sekund, jakich jest 12 miesięcy w roku?"

Your version is wrong as you used "jakie są" instead of "jakich jest". "Są" would be normally fine as it is used for plural. In this case though it is not. "Jakich" (it means "which" in english) corresponds to plural and "jest" corresponds to singular. It should be so as "jest" corresponds to each of the months separately, not as a whole group. I know it sounds weird and most of the polish people would probably be confused too :)

If you want to keep the "jakie są", you should paraphrase to "W ciągu 15 sekund, jakie są miesiące w roku?". Now, "jakie są" would relate to "months" and not "12 months". 12 is a numeral and numerals have different rules in grammar (the one mentioned above was an example).

I hope I helped :)

+3
Poziom 11
24 lip, 2019
Thanks!
+1
Poziom 1
24 lip, 2019
Why is this quiz featured but not eligible for points?
+1
Poziom 11
7 kwi, 2021
It is eligible for points!
+1
Poziom 30
20 kwi, 2020
zrobione 2 sek. przed czasem XDD
+1
Poziom 29
24 lip, 2020
Chyba 12 przed 20 sekundami
+2
Poziom 27
4 wrz, 2020
Poszli na kort,

by zagrać w tenisa,

źle odbiła piłkę,

trafiła go w penisa ;)

+1
Poziom 27
27 kwi, 2020
7/12 no tak średnio bym powiedział tak średnio
+1
Poziom 23
7 maj, 2020
9/12
+2
Poziom 6
14 lip, 2020
2 i dont know polish but im a slav so i got march and may
+1
Poziom 21
11 sie, 2020
Za mało czasu
+1
Poziom 23
4 gru, 2020
Za mało czasu próbuje już z 20 razy i brakuje 2 miesiecy
+1
Poziom 22
6 sty, 2021
za wolny jesteś
+2
Poziom 40
8 gru, 2020
w końcu po 100 próbach w 12 sekund
+1
Poziom 26
26 gru, 2020
ok
+1
Poziom 23
4 sty, 2021
12/12

w 13 sekund, ciekawy quiz

+1
Poziom 43
20 lut, 2021
wreszcie namęczyłem się ale 12/12
+1
Poziom 22
5 mar, 2021
GG, 12/12 w 8 sekund!
+1
Poziom 23
6 mar, 2021
jak XD
+1
Poziom 22
25 mar, 2021
AKTUALIZACJA: 12/12 w 7 SEKUND!!!
+2
Poziom 46
27 mar, 2021
A ja zrobiłem wszyskie i mi zostało jeszcze 25 sekund
+1
Poziom 38
29 kwi, 2021
https://prnt.sc/129dn22 latwo
+1
Poziom 18
16 maj, 2021
No nie tylko dlatego ze napisalem grudzeiń a nie grudzień to mam 11/12
+1
Poziom 23
17 maj, 2021
Polecam bez limitu czasowego ;)
+1
Poziom 22
5 cze, 2021
sekundę przed czasem xD
+1
Poziom 16
22 cze, 2021
11 miesiecy zgadlem :( tak blisko jak jaaaaa
+1
Poziom 19
31 lip, 2021
12/12 pog?
+1
Poziom 38
28 sie, 2021
Punktacja

Twój wynik to 12/12 = 100%

4% uczestników testu także zdobyło 100%

Średni wynik to 7

Twój rekordowy wynik to 12

Twój najszybszy czas to 0:14

AAAAAAAAAAAAAAAAA